Pages

zaterdag 19 april 2014

Wel je doelgroep bereiken op Google+?

Wel meteen je doelgroep bereiken met Google+ en het hele Google netwerk? Neem dan nu contact op voor een gesprek via via bthesingh@gmail.com, 06-48266149,  Google+ of twitter.com/bthesingh.

Je zit al op alle andere social media en je ziet dat de interactie afneemt en dat facebook je wil laten betalen om je content te tonen. Dan is het nu het moment om je te verdiepen in de mogelijkheden van Google+. Neem contact op met me voor advies of trainingen. Binnenkort geef ik trainingen in Arnhem, meer informatie op de site aldaar.

Ik heb zelf nu zoals je rechts kunt zien meer dan 42.000 echte volgers. Kijk hier op mijn Google+ profiel voor een voorbeeld van een eigen acties waarbij ik iedere week duizenden bezichtigingen heb van mijn content. Aarzel niet om contact op te nemen via bthesingh@gmail.com, 06-48266149,  Google+ of twitter.com/bthesingh.

Denk in concepten mogelijkheden. Wil jij ook duizenden views, tientallen +1's en reacties? Wil je de mogelijkheden van het Google netwerk leren kennen? Vraag mij dan om advies. Een eerste gesprek is altijd geheel vrijblijvend en puur informatief. Ben je overtuigd van het nut dan kunnen we praten over een concrete invulling van je behoeften.


http://en.wikipedia.org/wiki/File:Cute_grey_kitten.jpg
Wist je trouwens dat het kijken naar schattige diertjes je fijne motoriek verbetert en voorzichtigheid in je gedarag bevordert?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten